vineri, 20 noiembrie 2009

Scrisoare


Ce intrebare simpla si totusi atat de complicata, ''de ce?''. De ce traim? Probabil pentru a murii, desii multi dintre noi murim in timpul vietii. Si eu simt ca mor din ce in ce mai mult fiind parasit de caldura iubirii dupa care tanjesc si care odinioara imi cuprindea fiecare coltisor al inimii.
De ce iubim? Probabil pentru a fi urati de cei din jurul nostru si mai ales de cei carora le-am daruit totul, asa intarindu-ne in iubirea noastra fata de ei.
De multe ori stau adancit in sufletul meu si ma gandesc oare ce lume ar fi daca nu ar exista aceasta intrebare, sa stim totul si sa dispara din cugetul nostru deznadejdea si indoiala care aduc la fiinta DE CE-ul. De ce sunt iubit? ... Probabil pantru a fi ranit mai tarziu si sa fiu facut sa cred ca am gresit daruind atat de mult.
Ma voi cufunda si mai mult in gandurile si in sufletul meu pentru a nu mai fi ranit de nimic din jurul meu. Stiu ca toti ma vor crede nebun si vor spune ca nu este normal sa fac asa ceva, dar macar nu voi fi singur acolo, imi voi lua cu mine amintirile la care tin atat de mult , imi voi lua clipele de bucurie si te voi lua pe tine sau cel putin imaginea ta, iar parfumul tau il voi pune pe o esarfa violet ce o voi purta tot timpul la gat. De ce violet?(iarasi aceasta intrebare) Fiindca stiu ca violetul iti place tie si poate asa, cand vom trece unul pe langa celalalt, ma vei recunoaste pentru o clipa si iti vei intoarce privirea... dar eu nu o sa mai fiu. Ma voi inchide in mine si nu voi mai lasa intrebarea ''DE CE'' sa ma injunghie si te voi pastra pe tine asa cum te stiam inainte. Nu voi mai sti da nimeni si de nimic.
Un trecator pe cararea vietii tale.
Gaby

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu